תמ"א 38

תמ"א 38 – תוכנית מתאר ארצית לחיזוק מבנים קיימים בפני רעידות אדמה, נכנסה לתוקף בשנת 2005 במטרה לעודד את חיזוקם של מבנים ישנים. התוכנית מעניקה זכויות נוספת של בנייה על הגג, סגירת קומת עמודים מפולשת והרחבת הדירות הקיימות.

חברת "דן נדל"ן" – חברת בת של "דן בן עמרם הנדסה וניהול" – מספקת לבעלי דירות, שעליהן ניתן להחיל את תוכנית תמ"א 38, את כל השירותים הכרוכים בחיזוק הבתים בתמורה לזכויות שמקנה התוכנית.

חברת "דן נדל"ן" מרכזת את כל ההליך המורכב של פרויקט תמ"א 38 על כל היבטיו: ההיבט המשפטי, תכנון אדריכלי, רישוי, הנדסה, ספקים, ועד לגמר ביצוע העבודה. החברה גם מרכזת את כל התהליך המורכב מול הדיירים, כולל הצד הפיננסי, העמדת ערבויות ובטחונות לדיירים.


פינוי בינוי

תוכנית פינוי בינוי נוצרה מתוך מחסור בשטחים פתוחים בעיר לצורך בנייה נוספת של מבני מגורים. מתוך צורך זה נולדה מדיניות שמאפשרת להרוס מבנים ישנים ולהקים במקומם מבנים שיעשו שימוש יעיל יותר בקרקע. תוכנית זו שואפת לעבות את המתחם המוכרז באוכלוסייה חדשה שתצופף את האזורים הדלילים ואף תחזק אותם מבחינה חברתית וכלכלית. בכדי לעודד התקשרויות בין יזמים לדיירי המתחמים המוכרזים לפינוי בינוי, ניתנות תוספות של זכויות בנייה והטבות מיסוי, כגון פטור מהיטל השבחה.

חברת "דן נדל"ן" – חברת בת של "דן בן עמרם הנדסה וניהול" מספקת את כל השירותים הכרוכים בתהליך ייזום התוכנית לבעלי בתים במתחמים שהוכרזו לפינוי בינוי.

חברת "דן נדל"ן" מרכזת את כל ההליך המורכב של פרויקט פינוי בינוי על כל היבטיו: ההיבט המשפטי, תכנון אדריכלי, רישוי, הנדסה, ספקים, ועד לגמר ביצוע העבודה. החברה גם מרכזת את כל התהליך המורכב מול הדיירים, כולל הצד הפיננסי, העמדת ערבויות ובטחונות לדיירים.